گوناگون

وبلاگی متفاوت در زمینه های گوناگون

گوناگون

وبلاگی متفاوت در زمینه های گوناگون

بیماری قلبی در کشور جوان شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر رضا سادات افجه‌ای عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه سن ابتلا به تنگی عروق کرونر قلب در کشور کاهش یافته است، گفت: تنگی عروق کرونر یکی از شایع‌ترین بیماری‌های قلبی در جهان از جمله کشور ما است که متاسفانه با توجه به افزایش استرس در جوانان، ما شاهد کاهش سن ابتلا به این بیماری هستیم. به گونه‌ای که امروزه حتی جوانان 30 ساله و یا کم‌تر نیز به تنگی عروق کرونر مبتلا می‌شوند.

  ادامه مطلب ...

نشانه های افسردگی چیست؟

افسردگی ، علائم افسردگی

محققان تاکنون موفق به کشف چندین نشانه افسردگی شده اند، این یافته کمک فراوانی به افراد برای آگاهی از وجود این بیماری در خود می کند.درسایت نمناک بررسی بیشتری خواهیم کرد. 

ادامه مطلب ...

ستاره های ایرانی طرفدار پرسپولیس هستند یا استقلال؟

ستاره های ایرانی ، ستاره های مشهور ایرانی

ستاره های ایرانی طرفدار استقلال هستند یا پرسپولیس؟ این سوال بیشتر طرفداران از هنرمندان محبوبشان است. در این بخش با طرفداران دو تیم سرخابی آشنا می شویم.

 
ادامه مطلب ...

عکسهای جدید بازیگران - سری 3


بازیگرهای زن ایرانی ، عکس بازیگر

عکسهای بازیگران معروف سینما و تلویزیون را در نمناک ببینید. جدیدترین عکسهای بازیگرهای زن ایرانی که تا به حال ندیده اید . عکسهای متفاوت و زیبا از بازیگران معروف . 

ادامه مطلب ...

بیوگرافی “امین حیایی” و همسرش


امین حیایی ، بیوگرافی امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق را در سایت نمناک بخوانید. عکسهای “امین حیایی” و همسر و پسرش را در ادامه ببینید.

بازدید : 221,165 نفر
 
ادامه مطلب ...