گوناگون

وبلاگی متفاوت در زمینه های گوناگون

گوناگون

وبلاگی متفاوت در زمینه های گوناگون

آیا پاستا چاق کننده است ؟

چاق کننده بودن پاستا؟

پاستا ریشه ای ایتالیایی دارد و مصرفش به قرن 12 باز می گردد. ایتالیایی ها صدها سال است که پاستا مصرف می کنند، اما با این حال همچنان نرخ چاقی شان پایین است. ایتالیایی ها به صورت سنتی برنامه غذایی را دنبال می کنند که سرشار از میوه، سبزیجات، غلات کامل، روغن زیتون، حبوبات، آجیل ها، و مقداری گوشت قرمز و شیرینی است.

پاستا در جوامع دیگر آنچنان خوش نام نیست و معمولا به عنوان کربوهیدرات بد و یا غذایی چاق کننده شناخته می شود. با این حال ایتالیایی ها مدت ها است که از پاستا لذت می برند و با این حال، نرخ چاقی و دیگر بیماری های مزمنشان از دیگر نقاط دنیا پایین تر است. وقتی می خواهید ارزیابی کنید که پاستا غذایی چاق کننده است یا خیر باید نوع پاستایی که استفاده می کنید را نیز به حساب بیاورید، همچنین دیگر چیزهایی که کنارش مصرف می کنید، مقدار وعده و برنامه کلی غذایی.


  ادامه مطلب ...

جزایر خلیج فارس را بشناسید؟

خلیج فارس ( شاخاب پارس یا دریای پارس )، آبراهی است که در امتداد دریای عمان و در میان ایران و شبه جزیره عربستان قرار دارد. مساحت خلیج فارس 237٬473 کیلومتر مربع است، و پس از خلیج مکزیک و خلیج هادسون سومین خلیج بزرگ جهان بشمار می آید.

برگرفته از ویکی پدیا

  ادامه مطلب ...

دیسک کمر را با این خوراکی ها درمان کنید

دیسک کمر ، درمان دیسک کمر


دیسک کمر مشکلی است که در سنین مختلف افراد را دچار می کند و به دلیل مرکزیت کمر تقریبا انجام تمام فعالیت های بدنی مشکل می شود. از انجا که جراحی ها و درمان دیسک کمر ساده نیست مصرف برخی خوراکی ها توصیه می شوند.

  ادامه مطلب ...

تزیین هندوانه شب یلدا + تصاویر

هندوانه شب یلدا ، عکس های از هندوانه شب یلدا


برای تزیین میوه و هندوانه شب یلدا به شکل های ساده با برش و بدون برش برای میهمانی و هدیه عروس ایده های این بخش عالی هستند.

 
ادامه مطلب ...

چه کسانی در جراحی پلاستیک رکورددار هستند؟+ تصاویر

 جراحی پلاستیک تا چندسال قبل بیشتر برای رفع عیوب و مشکلات پوستی انجام می شد.اما در روزگار کنونی به یک تفریح و رفتار وسواس گونه تبدیل شده است تا جائیکه برخی از دختران و پسران در این زمنینه رکورد دار هستند.
 
ادامه مطلب ...