گوناگون

وبلاگی متفاوت در زمینه های گوناگون

گوناگون

وبلاگی متفاوت در زمینه های گوناگون

سبک خاص درست کردن “خورش قیمه” فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه خورش قیمه خوشمزه به سبک خاص

خورش قیمه غذای اصیل و قدیمی ما ایرانی هاست که برای خوشمزه شدن و جا افتاده تر آن بهتر است به یک سری از نقاطی که در زیر به آن اشاره شده است دقت کنید ، اگر تمامی این نکات را در طرز تهیه قیمه رعایت کنید می توانید بهترین طعم جا افتاده رو به خورش خود بدید که با این صورت می توان نذری های فوق العاده خوشمزه ای با این قیمه ها مهیا نمود.

   ادامه مطلب ...

مهره مار؛ خواص، روش تشخیص اصل بودن و اعتبار آن

مهره مار چیست و چه خواصی دارد؟ در بسیاری از کشورهای آسیایی جهان سوم و همچنین در ایران، اعتقادات و باورهای ماوراءطبیعی بسیاری نسبت به برخی اشیاء و موجودات وجود دارد. یکی از این اشیاء مهره‌های مار است. این مهره در حقیقت قسمتی از بدن مارهاست که در هنگام جفت‌گیری از آن‌ها جدا می‌شود. بسیاری اعتقاد دارند که مهره‌های مار خواص بسیاری دارند و حتی می‌توانند سرنوشت انسان‌ها را نیز تغییر دهند.

مهره‌ مار چیست؟

مهره‌ مار اصطلاحا قسمتی از بدن مار (پشت سر مار) است که به نقل از مدافعان این موضوع، خاصیت مغناطیسی و انرژی زیادی دارد. البته برخی از منابع، این مهره را حاصل سفت شدن ترشحات خارج‌شده از دهان مارها می‌دانند.

ادامه مطلب ...

حیف که زندان نرفته ای

سرانجام بعد از دو سال زحمت و بی خوابی کشیدن، آخرین پاک نویس رمانم هم تمام شد ومن افتادم دنبال این که یک ناشر حسابی گیر بیاورم و کتابم را چاپ کنم .

اولش فکر می کردم مشکل اصلی برای یک نویسنده، نوشتن کتاب است; اما بعد فهمیدم که چاپ کتاب، از نوشتن آن سخت تر است . از کلاس های دانشگاهم زدم و کلی این طرف و آن طرف دویدم . به همه ناشرینی که اسمشان را شنیده بودم رو انداختم; اما مثل این که ناشرها اهل رمان چاپ کردن نبودند . بعضی ها هم تا می فهمیدند که این رمان اولین رمان من است و خودم هم دانشجویم، دلسرد می شدند و می گفتند: چاپ این کارها یعنی اعلام ورشکستگی .

چند ماه گذشت تا این که با واسطه یکی از استادانم با یک ناشر سرمایه دار و گردن کلفت آشنا شدم و ناشر بامعرفی استادم، مرا به حضور پذیرفت .

ادامه مطلب ...